Prodüksiyon yapmak istiyorsan FL Studio'yu öneririm. Fakat anladığım kadarıyla çalmak istiyorsun şu anlık sadece. Pioneer Ergo ile başlamış biri olarak kesinlikle Virtual DJ ile başlama. Traktor DJ ile başlamanı tavsiye ederim, Virtual DJ ile arasında ki farkı kesinlikle anlayacaksın. Beatmatching/sync olayı Traktor DJ'de çok daha başarılı.

Üretmek içinde tarzın ne ise ona göre mashup'lar ile başlayabilirsin. Tavsiyem senkronizasyon tuşuna alışma. Alıştıktan sonra normal CDJ setlerde çalman zor olur.