• 04-11-2013, 12:25:01
    #1
    Sayfayı yeniledikçe yeni grafikler gelmeye başlıyor bence çok şık olmuşlar sizce nasıl ?
  • 04-11-2013, 13:02:27
    #2
    Sanırım yavaş yavaş ekliyolar. Aradan birkaç gün geçiyor herkes alışınca yeni butonlar ekleniyor. Böyle böyle forumun tasarımını tamamen değiştirecekler heralde
  • 04-11-2013, 13:48:44
    #3
    kralhile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım yavaş yavaş ekliyolar. Aradan birkaç gün geçiyor herkes alışınca yeni butonlar ekleniyor. Böyle böyle forumun tasarımını tamamen değiştirecekler heralde
    Aynen alıştıra alıştıra veriyolar
  • 04-11-2013, 14:36:09
    #4
    Değişiklik iyidir r10 gibi bir foruma lazımdı zaten bu tip değişiklikler.

    Mobil cihazdan gönderildi.
  • 04-11-2013, 22:16:35
    #5
    Bencede renkler ve yeni grafikler çok hoş
  • 04-11-2013, 23:24:02
    #6
    vBulletin 3.8.4 ile ne kadar geliştirebileceklerini göreceğiz.
    Bence güzelleşiyor.
  • 04-11-2013, 23:52:52
    #7
    Üyeliği durduruldu
    r10 gelişiyor hayırlı olsun
  • 05-11-2013, 12:00:44
    #8
    daha yumuşak iOS 7 gibi renklere sahip bir forum geliyor gibi

    yani renkler yumuşak yanlış olmasın
  • 05-11-2013, 12:08:48
    #9
    Bende ios 7ye benzetiyorum

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi