R10 Yeni grafikler :)
12
●489
- 04-11-2013, 13:48:44Aynen alıştıra alıştıra veriyolarkralhile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-11-2013, 12:00:44daha yumuşak iOS 7 gibi renklere sahip bir forum geliyor gibi
yani renkler yumuşak yanlış olmasın