Konu
R10 Yeni grafikler :)
04-11-2013, 13:48:44
#3
Seyum
kralhile adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sanırım yavaş yavaş ekliyolar. Aradan birkaç gün geçiyor herkes alışınca yeni butonlar ekleniyor. Böyle böyle forumun tasarımını tamamen değiştirecekler heralde
Aynen alıştıra alıştıra veriyolar