Konu
R10 Yeni grafikler :)
04-11-2013, 13:02:27
#2
kralhile
Sanırım yavaş yavaş ekliyolar. Aradan birkaç gün geçiyor herkes alışınca yeni butonlar ekleniyor. Böyle böyle forumun tasarımını tamamen değiştirecekler heralde