• 08-08-2013, 19:42:29
    #1
    Merhaba arkadaşlar,
    İzmir ve ilçelerinden anlık olarak radar ve çevirmelerin bilgisini alabileceğiniz bir facebook sayfası var. İnanın çok fazla işime yarıyor. sizide bilgilendirmek istedim.

    facebook.com/izmirderadar
  • 08-08-2013, 19:51:02
    #2
    Alıntı
    Basmane'de Çevirme Var, Kemer Kontrolü Yapıyorlar. Acımıyorlar Bilginize.
    Çevirme yapanlar çocuklarına bayram hediyesi kemer götürmek için mi oradalar!

    Kendinize acımıyorsanız, sevdiklerinden ayrılmak istemeyenleri rahat bırakın.

    http://www.kgm.gov.tr/SiteCollection...ikKazaOzet.pdf
  • 08-08-2013, 19:58:59
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    radarın amacı kazaya önlem almak değil mi ?
  • 08-08-2013, 20:18:52
    #4
    Webbilgim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çevirme yapanlar çocuklarına bayram hediyesi kemer götürmek için mi oradalar!

    Kendinize acımıyorsanız, sevdiklerinden ayrılmak istemeyenleri rahat bırakın.

    http://www.kgm.gov.tr/SiteCollection...ikKazaOzet.pdf
    ön yargılı yaklaşmayın lütfen. ben 70 le giderken ceza kesiyorlar motosiklet ile. o zaman bana acıdıklarını mı düşünüyorsunuz ? lütfen sadece kendi açınızdan bakmayın. beğenip beğenmemekte özgürsünüz fakat bir çok kişinin çok işine yarıyor. bu yüzden yorumunuza aldırış etmiyorum.WEBBİLGİM.

    Aynı zamanda şunuda unutmayın. Burda verilen radar ve çevirme bilgisi ile belki kaç kişi kazadan kurtulacak haberiniz varmı ? insan 150 ile gidecekken okuyup 70 le gidecek birde bu yönü var !
  • 08-08-2013, 21:13:29
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Sanırım yukarıda bir arkadaş kemer kontrolünden şikayetçi bir mesaj yazmış .. O emniyet kemeri süs olsun diye konulmamış oraya ve senin o emniyet kemerini takman 2 saniyeni almaz emin ol almaz.
    O emniyet kemeri ne kadar hayat kurtarıcı bir şey biliyor musun sen ?

    Kadir gecesi günü eğer emniyet kemeri olmasaydı bende samimi söylüyorum sana hayatta değildim Şükür Allah 'a ki bana bu günleri gösterdi böyle hayırlı bir günde anneme , babama evlat acısı yaşatmadı en büyük duamda bu hani başka hiç bir şey umrumda değil.

    ....
    Yani emniyet kemeri sizin sandığınız gibi bir eziyet değil dostum.. Emniyet kemeri senin hayatını korur tak 2 saniye sonra yolunu bak emin ol bişey kaybetmezsin ama hayatını kazanabilirsin ? Sen kaza yapmayacaksın diye bir şey yok değil mi sonuçta ?

    Not:Fotografları birazdan kaldıracağım.(Bilginize)
  • 08-08-2013, 23:43:15
    #6
    BlaxeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ön yargılı yaklaşmayın lütfen. ben 70 le giderken ceza kesiyorlar motosiklet ile. o zaman bana acıdıklarını mı düşünüyorsunuz ? lütfen sadece kendi açınızdan bakmayın. beğenip beğenmemekte özgürsünüz fakat bir çok kişinin çok işine yarıyor. bu yüzden yorumunuza aldırış etmiyorum.WEBBİLGİM.

    Aynı zamanda şunuda unutmayın. Burda verilen radar ve çevirme bilgisi ile belki kaç kişi kazadan kurtulacak haberiniz varmı ? insan 150 ile gidecekken okuyup 70 le gidecek birde bu yönü var !
    70 km hız ile gitmenin o yolda tehlikeli olduğunu anlatmak için kesiliyor ceza.

    Orayı okuyup 150 'den 70 'e inenler zaten sizin gibi düşünenler. 70 'den 150 'lere çıkacaklar gibi.

    Sizin aldırış etmeniz önemli değil zaten. Söylemek istediğim, ölümle yarışı asfalta bırakmamak!
  • 09-08-2013, 00:38:30
    #7
    peki arkadaşlar siz en iyisini biliyorsunuz. polemiğe gerek yok !
  • 09-08-2013, 02:03:38
    #8
    BlaxeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar,
    İzmir ve ilçelerinden anlık olarak radar ve çevirmelerin bilgisini alabileceğiniz bir facebook sayfası var. İnanın çok fazla işime yarıyor. sizide bilgilendirmek istedim.

    facebook.com/izmirderadar
    Anlamadığım daha dün açılmış, dün yayın yapmaya başlamış sayfa nasıl olurda çok fazla işinize yarıyor?


    Alan adı da yeni alınmış.

    http://www.izmirderadar.com/

    Updated Date: 2013-08-07 10:23:05
    Creation Date: 2013-08-07 10:23:05


    Bari reklam yapacaksınız, düzgün yapın.


    NOT // https://www.r10.net/off-topic/1099447...ini-bilin.html


    Polislerden koruduğunuz, yakalanmasınlar diye telkinde bulunduğunuz o trafik teröristleri her şeyimi elimden aldı, her şeyimi !
  • 14-08-2013, 17:06:20
    #9
    otoban olsa heryerde iyi olur 1000 km yolu 99la gitmek başka 130'la gitmek farklı