ön yargılı yaklaşmayın lütfen. ben 70 le giderken ceza kesiyorlar motosiklet ile. o zaman bana acıdıklarını mı düşünüyorsunuz ? lütfen sadece kendi açınızdan bakmayın. beğenip beğenmemekte özgürsünüz fakat bir çok kişinin çok işine yarıyor. bu yüzden yorumunuza aldırış etmiyorum.WEBBİLGİM.
Aynı zamanda şunuda unutmayın. Burda verilen radar ve çevirme bilgisi ile belki kaç kişi kazadan kurtulacak haberiniz varmı ? insan 150 ile gidecekken okuyup 70 le gidecek birde bu yönü var !
70 km hız ile gitmenin o yolda tehlikeli olduğunu anlatmak için kesiliyor ceza.
Orayı okuyup 150 'den 70 'e inenler zaten sizin gibi düşünenler. 70 'den 150 'lere çıkacaklar gibi.
Sizin aldırış etmeniz önemli değil zaten. Söylemek istediğim, ölümle yarışı asfalta bırakmamak!