Sanırım yukarıda bir arkadaş kemer kontrolünden şikayetçi bir mesaj yazmış .. O emniyet kemeri süs olsun diye konulmamış oraya ve senin o emniyet kemerini takman 2 saniyeni almaz emin ol almaz.
O emniyet kemeri ne kadar hayat kurtarıcı bir şey biliyor musun sen ?
Kadir gecesi günü eğer emniyet kemeri olmasaydı bende samimi söylüyorum sana hayatta değildim Şükür Allah 'a ki bana bu günleri gösterdi böyle hayırlı bir günde anneme , babama evlat acısı yaşatmadı en büyük duamda bu hani başka hiç bir şey umrumda değil.
....
Yani emniyet kemeri sizin sandığınız gibi bir eziyet değil dostum.. Emniyet kemeri senin hayatını korur tak 2 saniye sonra yolunu bak emin ol bişey kaybetmezsin ama hayatını kazanabilirsin ? Sen kaza yapmayacaksın diye bir şey yok değil mi sonuçta ?
Not:Fotografları birazdan kaldıracağım.(Bilginize)