• 12-12-2007, 02:06:39
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Serkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olum sende öyle bir zamanda aradın ki birde geçmiş olsun diyceğine gülüyo arkasından mesaj olum senin yatcak yerin yok la saho
    ne biliyim ne olduğunu neyse geçmiş olsun
  • 12-12-2007, 02:06:55
    #11
    sapiiksin sen pis sapiik ben diyorum beyler daha önce de yazdım;
    https://www.r10.net/maxigeyiq/106207-...ml#post1184053

    bu kişiyi eklemeyin msn'ye terbiyeniz ahlakınız bozulur... erkek kız orta sağ sol neyse hepsine aynı konuşuyor değişik bir mahluk bir yaratık cins birşey yaf bu işte olmdfşljkds:S
  • 12-12-2007, 02:10:28
    #12
    yatacaktım uykumu kaçırdın :S

    bende seocuyum herkes seocu olmuş ya bende seocuyum kafamı kızdırma açarım sitelerin için bir site googlede seni arayan o ilk sırada sayfayla karşılaşır sakın bulaşmayın bana bunu yaparım !
  • 12-12-2007, 02:12:01
    #13
    Üyeliği durduruldu
    serkan abi iyidir yaw.sanırım buluşmada vardı oda.kel olan sendin dimi
  • 12-12-2007, 02:12:53
    #14
    ŁoneŁy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    serkan abi iyidir yaw.sanırım buluşmada vardı oda.kel olan sendin dimi
    msn ekliyse sil engelle hemen
    sen daha tanımamışsın erol bu şahsı
  • 12-12-2007, 02:13:04
    #15
    ŁoneŁy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    serkan abi iyidir yaw.sanırım buluşmada vardı oda.kel olan sendin dimi
    Seninde gözünü aldı demi farketmişsin.
  • 12-12-2007, 02:33:15
    #16
    Misafir
    peki kara murat kim ?
  • 12-12-2007, 02:35:38
    #17
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki kara murat kim ?
    hadi bu seferlik sen ol
  • 12-12-2007, 03:16:08
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Serkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    loney senle tanıştık mı biz realde
    taksim buluşmasında yokmuydun üstad