Konu
Msn'de Nickimi Çalan Kırkız
12-12-2007, 02:13:04
#15
TRN
ŁoneŁy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
serkan abi iyidir yaw.sanırım buluşmada vardı oda.kel olan sendin dimi
Seninde gözünü aldı demi
farketmişsin.