sapiiksin sen pis sapiik ben diyorum beyler daha önce de yazdım;
https://www.r10.net/maxigeyiq/106207-...ml#post1184053

bu kişiyi eklemeyin msn'ye terbiyeniz ahlakınız bozulur... erkek kız orta sağ sol neyse hepsine aynı konuşuyor değişik bir mahluk bir yaratık cins birşey yaf bu işte olmdfşljkds:S