ŁoneŁy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
serkan abi iyidir yaw.sanırım buluşmada vardı oda.kel olan sendin dimi
msn ekliyse sil engelle hemen
sen daha tanımamışsın erol bu şahsı