Konu
Msn'de Nickimi Çalan Kırkız
12-12-2007, 02:12:53
#14
SABOCES
ŁoneŁy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
serkan abi iyidir yaw.sanırım buluşmada vardı oda.kel olan sendin dimi
msn ekliyse sil engelle hemen
sen daha tanımamışsın erol bu şahsı