• 10-12-2007, 12:50:42
    #10
    Misafir
    siz bide Gökhan Özen için yazılanları okusanız
    millet gökhan'a aşkım deme diye birbirini yiyo

    Kendi sitemden alıntı


    gökan özeni çooooooooooooooooook seviyorum.ona aşığım.seni seviyorum kelimesini sana benden başkası söylemesin yalnız bana sakla dudaklarını seni benden başkası öpmesin öyle sarılki boynuma
    kimsenin ayırmaya gücü yetmesin.gökan özeni benden başkası çooooooook sevemez.ismail yk kimmiş.diğer kızlar gökan özeni benim kadar sevemez.en büyük hayalim onun boynuna sarılıp öpmektir.bizim okulda söyle kavga var.ismailmi gökanmı.bence gökan daha yakışıklı.seni seviyorum aşkımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
  • 10-12-2007, 13:00:51
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Dr.Wave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ahhhoooowwwwwww kırk gün kar yag av olur yada neydi o yahu
    ahhhoooowwwwwww kırk gün kar yag av olur onda da carık yırtık olur

    yakoSin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    siz bide Gökhan Özen için yazılanları okusanız
    millet gökhan'a aşkım deme diye birbirini yiyo

    Kendi sitemden alıntı


    gökan özeni çooooooooooooooooook seviyorum.ona aşığım.seni seviyorum kelimesini sana benden başkası söylemesin yalnız bana sakla dudaklarını seni benden başkası öpmesin öyle sarılki boynuma
    kimsenin ayırmaya gücü yetmesin.gökan özeni benden başkası çooooooook sevemez.ismail yk kimmiş.diğer kızlar gökan özeni benim kadar sevemez.en büyük hayalim onun boynuna sarılıp öpmektir.bizim okulda söyle kavga var.ismailmi gökanmı.bence gökan daha yakışıklı.seni seviyorum aşkımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    yazık yav acıdım şimdi
  • 10-12-2007, 13:03:03
    #12
    Misafir
    sevgili arkadaşlarım ben gökhan özen sizlere msn adresimi veririm ama evlen me teklifi etmeyin tabiki amanda yla ayrıldık ama ben amanda yı seviyorum msn xxxxxxx

    muhahaha Bu arkadaşta kendini Gökhan Özen sanıyo

    Bir diğeri

    bi konu hakkında konuşmayı tercih ettim için burdayım bazı arkadaşlar çok tuhaf ve çok salakça yazılar yazılmış örneğin -messela seni seviyorum yok bilmem ne yok neymiş seninle evlenmek istiyorum gibi bir çok cümleyi çok gereksiz buluyorum yani varya gökhan özen acaba sizi duyuyomu hayır ve yazdıklarınızı görüyomu hayır hem gökhan özen sizemi kaldı hayır o zaman çok mantıksız değilmi evet yani varya küçük yaşda şeyleriniz kalkıyo ve bunun için evden kaçanlar var yani çok salak ve akılsız öle insanlar çok yani bu camiyada
  • 10-12-2007, 13:16:35
    #13
    Alıntı
    alp | Kasım 24th, 2007 15:37 tarihinde yazılmıştır.

    SEN ÇOK HARİKA BİRİSİN PUSAT
    SENİ SEVİ YORUM 10. BÖLÜMDE ÇOK İYİ DÖVÜŞTÜN
    bi erkekten beklenmeyecek sözler =)
    yakosin alp sen misin yoksa
  • 10-12-2007, 13:24:42
    #14
    Misafir
    yok abi ben yasinim
  • 10-12-2007, 13:36:01
    #15
    Üyeliği durduruldu
    zavallı kızlarımız ne olcak sonu bunun böyle
  • 10-12-2007, 14:28:09
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bknz: YouTube - MaKiNa AbaZa KızLaR
  • 10-12-2007, 14:51:24
    #17
    hepsi manyaksın diyo :A nasıl sevgi bu ah ulen ah bi keşfedenediler bizi :P
  • 11-12-2007, 10:10:02
    #18
    bide şey vardır mesela şöyle : xxx seni çok seviyorum bende oyuncu olmak istiyorum lütfen msn imi ekle xx@xx.com