Pusat Sen Neymişsin Be
22
●557
- 11-12-2007, 14:58:28benim kezman sitesine gelen yorumlara bakın

ya inanmassınız aralarında bunları kezmanda okuyacakmı diye soran bile var
-------
keZmaN^^ .) off bebeim ölüoRm sanaaaaaaaa
--------
hey kızlar kendinizee gelin ooobenim evli olsun olmasın ben onu çok seviiiyorum
çoook yakışılı seennnni seevviyoooooooooorummmmm
-------
eeeeeewwwwwwwwtttttt
ayşeye katılıyorum ya bencede çok tatlısın
-------
sssseeennnnnnnniiiiiiiii
ççççççççooooooookkk
sssseeeeeevvvviiiiiyyyyyyoooooooooooorrrrrrruuummm mmm
yaw çok tatlısın ya keşke evli olmasaydın ben evli ve üç çocuğunun olduğunu duyunca çok üzüldüm ve şok oldum hiç göstermiyosun 28 yaşındaymışsın ayrıca FENERBAHÇE ye çok yakışıyosun kim ne derse desin ben seni çok beğeniyorum hiçbi yere gitme
----------
ay askım benim ya bitanem
--------
seni seviyorum kezman Ijubin te kezman I love you kezman
hepsi cılgınlıgı
