ahhhoooowwwwwww kırk gün kar yag av olur yada neydi o yahu
ahhhoooowwwwwww kırk gün kar yag av olur onda da carık yırtık olur

siz bide Gökhan Özen için yazılanları okusanız

millet gökhan'a aşkım deme diye birbirini yiyo
Kendi sitemden alıntı
gökan özeni çooooooooooooooooook seviyorum.ona aşığım.seni seviyorum kelimesini sana benden başkası söylemesin yalnız bana sakla dudaklarını seni benden başkası öpmesin öyle sarılki boynuma
kimsenin ayırmaya gücü yetmesin.gökan özeni benden başkası çooooooook sevemez.ismail yk kimmiş.diğer kızlar gökan özeni benim kadar sevemez.en büyük hayalim onun boynuna sarılıp öpmektir.bizim okulda söyle kavga var.ismailmi gökanmı.bence gökan daha yakışıklı.seni seviyorum aşkımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
yazık yav acıdım şimdi

