• 26-05-2013, 15:36:57
    #1
    Arkadaşlar,
    NOTE 2 kullanıyorum. Ve iphone 5 de 10 gün kadar elimde kaldı. Kısacası cihazları biliyorum. Lakin bu piyasanın Samsung'un cihazlarını ucuz diye ölü bilmesi neden?
    Örneğin,
    Iphone 4 ile Note 2 yi kafa kafaya degistirmek teklifleri var. Şaşkın bir haldeyim.

    SIZCE nedir buna sebep?
  • 26-05-2013, 16:50:41
    #2
    Telefon piyasasına hakim olmasamda note2 ip4 e on basar.
  • 26-05-2013, 19:04:00
    #3
    MahsumCelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefon piyasasına hakim olmasamda note2 ip4 e on basar.
    Valla Ustam i5 ten bile daha mükemmel bir cihaz. İsteyen istediği cihazı kullansın elbette. Lakin iphone u samsung ile kıyaslamak büyük hata.
  • 26-05-2013, 19:05:47
    #4
    DomainSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla Ustam i5 ten bile daha mükemmel bir cihaz. İsteyen istediği cihazı kullansın elbette. Lakin iphone u samsung ile kıyaslamak büyük hata.
    benim gözümde iphoneyi farklı kılan tek olay kasa yapısı. İp4 s ın kasasına bitiyorum ayrı tabi
  • 27-05-2013, 14:06:39
    #5
    Bende Note 2 kullanıyorum iphoneyle kesınlıkle takas etmem canavar gibi makina note 2 :P
  • 27-05-2013, 23:57:34
    #6
    Hakiki bir webmaster Note2 der akıllı olur android kullanır
  • 28-05-2013, 16:27:21
    #7
    s2, s3, note2 3unude kullandım şuanda 4s var.
    Diyorsanki işlerimi halledip tamamneiş ve uygulamalar üzerine kullanacağım tabiki androd derim.
    Kibar ve androidden biraz eksik dersen 4s derim. Pek fazla işim olmadıgı için 4se devam
    O teklifi verenlerde elma bi kere piyasada yapacağını yapmış adını çıkarmış o yüzden o tür teklifler alıyorsun
  • 10-06-2013, 16:11:14
    #8
    Son yorumlar bana yetti. Teşekkürler...
  • 10-06-2013, 16:22:09
    #9
    Üzerine para verseler vermem note2 mi .Ama fiyatlarının düşmesinin sebebi yeni ürünlerin çıkması. note 3 çıkıcakmış diyorlar ve android alternatifler çok.
    Iphone işletim sistemi olsun telefon olsun alternatifi yok.