s2, s3, note2 3unude kullandım şuanda 4s var.
Diyorsanki işlerimi halledip tamamneiş ve uygulamalar üzerine kullanacağım tabiki androd derim.
Kibar ve androidden biraz eksik dersen 4s derim. Pek fazla işim olmadıgı için 4se devam

O teklifi verenlerde elma bi kere piyasada yapacağını yapmış adını çıkarmış o yüzden o tür teklifler alıyorsun