Üzerine para verseler vermem note2 mi .Ama fiyatlarının düşmesinin sebebi yeni ürünlerin çıkması. note 3 çıkıcakmış diyorlar ve android alternatifler çok.
Iphone işletim sistemi olsun telefon olsun alternatifi yok.