Arkadaşlar,
NOTE 2 kullanıyorum. Ve iphone 5 de 10 gün kadar elimde kaldı. Kısacası cihazları biliyorum. Lakin bu piyasanın Samsung'un cihazlarını ucuz diye ölü bilmesi neden?
Örneğin,
Iphone 4 ile Note 2 yi kafa kafaya degistirmek teklifleri var. Şaşkın bir haldeyim.

SIZCE nedir buna sebep?