Arkadaşlar,
NOTE 2 kullanıyorum. Ve iphone 5 de 10 gün kadar elimde kaldı. Kısacası cihazları biliyorum. Lakin bu piyasanın Samsung'un cihazlarını ucuz diye ölü bilmesi neden?
Örneğin,
Iphone 4 ile Note 2 yi kafa kafaya degistirmek teklifleri var. Şaşkın bir haldeyim.
SIZCE nedir buna sebep?
Samsung Galaxy Note 2 vs. Iphone 5
9
●410
- 26-05-2013, 19:04:00Valla Ustam i5 ten bile daha mükemmel bir cihaz. İsteyen istediği cihazı kullansın elbette. Lakin iphone u samsung ile kıyaslamak büyük hata.MahsumCelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-05-2013, 19:05:47benim gözümde iphoneyi farklı kılan tek olay kasa yapısı. İp4 s ın kasasına bitiyorum ayrı tabiDomainSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-05-2013, 16:27:21s2, s3, note2 3unude kullandım şuanda 4s var.
Diyorsanki işlerimi halledip tamamneiş ve uygulamalar üzerine kullanacağım tabiki androd derim.
Kibar ve androidden biraz eksik dersen 4s derim. Pek fazla işim olmadıgı için 4se devam
O teklifi verenlerde elma bi kere piyasada yapacağını yapmış adını çıkarmış o yüzden o tür teklifler alıyorsun