Senin ne mahalle arkadaşınım ne de askerlik,
Seni daha önce uyarmıştım üslubun konusunda. kaç yaşına gelmişsin ama adam olamamışsın
Madem haklıydın modlar gelmeden neden konuyu kaldırdın? Haklılığını savunsana?
@BilalBayar; arkadaşı üslubundan dolayı 2 defa uyardım haddini aşan cümleler kullanıyor gereğinin yapılmasını istiyorum.
Bana bak beni zorlama git işine. Benim imzamda kurucusu olduğum firmanın açık adresi, telefonu, mersis numarası var. Ben senin gibi art niyetli bir üye olsaydım ne kendi fotoğrafımı koyardım ne bilgilerimi yayınlardım. Senin gibi gereksizlerle uğraşmamak adına konuyu kaldırdım. Bu kadar insan uygun fiyata bilet alabilecekken hakkına girdin. Rize ve İstanbul'da TURSAB belgeli turizm acentesi tanıdıklarım var. Buralardan biletleri uygun fiyata alabiliyorum. Ayrıca personelin miles and smiles puanlarıyla aldığım biletler var. Olayın özü budur. Benim kullanıcım üzerinden kimse mağduriyet yaşamamıştır yaşamaz. Benim amacım milleri nakite çevirmek. Saygılar...
Konuyu kilitleyin abi bu adamın benim konuma cevap yazmasını istemiyorum. Ne boş adamlar var ya efendi gibi muhabbet etmek varken bayram günü sinirimizi alt üst etti bir tane dengesiz ya.