• 12-07-2022, 10:45:14
    #10
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba! Bu uçuş için fiyat alabilir miyim





    hocam bu uçuşu thy ile 08:50'de istanbul havalimanindan yapmak isterseniz fiyat 863 tl çikiyor.
  • 12-07-2022, 10:45:33
    #11
    Personel indiriminden sadece çalışan ve 1.derece yakınları faydalanabiliyor. Siz nasıl thyde böyle birşey yapıyorsunuz?
  • 12-07-2022, 10:47:11
    #12
    demir23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    personel indiriminden sadece çalışan ve 1.derece yakınları faydalanabiliyor. Siz nasıl thyde böyle birşey yapıyorsunuz?
    yukarida gerekeni açikladiğimi düşünüyorum.
  • 12-07-2022, 10:50:49
    #13
    Teşekkürler illa lazım olur
  • 12-07-2022, 10:53:42
    #14
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerekeni açıklamadığınızı düşündüğüm için yorum yaptım. Bizde bulunduk ama hangi network %15 indirim yaptırıyor?
    Genelde bu işlerde cc döndüğü için kusura bakmayın mod etiketlemek durumundayım. Kanıtlarınızı modlara canlı gösterirsiniz.
    @Erhan;
    Biletin faturasını alan kişiye kesiyorum. Ayrı forum kuralları gereği konu baltalamak yasak. Modlar gerekeni yapsın istenildiği takdirde gerekli evraklar sunulur. Böyle gereksiz insanlar dolu bu forum ya.

    İnsanlara fayda sağlamaya çalışıyoruz. Aldığı hizmetin faturasını kesiyoruz. Üstüne indirim yapıyoruz. Halen sorun çıkartan insanlar oluyor. Yav kardeşim ben fotoğrafımı apaçık koymuşum konunun başına. Üzerine profilim yeni değil bir tane olumsuz ticaret bildirimi yok. Gelmiş kendini bilmez biri falan filan deyip saçmalıyor insan yapacağı iştende keyif alamıyor. Biraz aklı olsa art niyetli olmadığımızı anlar zaten. Neyse uğraşmıyorum bu işle kapattım konuyu. Modlar off topic yapabilir.
  • 12-07-2022, 11:03:40
    #15
    Eliteman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biletin faturasını alan kişiye kesiyorum. Ayrı forum kuralları gereği konu baltalamak yasak. Modlar gerekeni yapsın istenildiği takdirde gerekli evraklar sunulur. Böyle gereksiz insanlar dolu bu forum ya.
    Konunuzu baltalamıyorum sadece sonradan oluşabilecek mağduriyetler için modları etiketledim teyidinizi onlara yaparsınız. Üslubuna dikkat et sen çok gerekli kişisin galiba
  • 12-07-2022, 11:11:52
    #16
    Eliteman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir kişi 1.5 yılda mağdur olmamış neden bahsediyorsun sen? Teneke bak işine...
    Senin ne mahalle arkadaşınım ne de askerlik,
    Seni daha önce uyarmıştım üslubun konusunda. kaç yaşına gelmişsin ama adam olamamışsın
    Madem haklıydın modlar gelmeden neden konuyu kaldırdın? Haklılığını savunsana?
    @BilalBayar; arkadaşı üslubundan dolayı 2 defa uyardım haddini aşan cümleler kullanıyor gereğinin yapılmasını istiyorum.
  • 12-07-2022, 11:20:06
    #17
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin ne mahalle arkadaşınım ne de askerlik,
    Seni daha önce uyarmıştım üslubun konusunda. kaç yaşına gelmişsin ama adam olamamışsın
    Madem haklıydın modlar gelmeden neden konuyu kaldırdın? Haklılığını savunsana?
    @BilalBayar; arkadaşı üslubundan dolayı 2 defa uyardım haddini aşan cümleler kullanıyor gereğinin yapılmasını istiyorum.
    Bana bak beni zorlama git işine. Benim imzamda kurucusu olduğum firmanın açık adresi, telefonu, mersis numarası var. Ben senin gibi art niyetli bir üye olsaydım ne kendi fotoğrafımı koyardım ne bilgilerimi yayınlardım. Senin gibi gereksizlerle uğraşmamak adına konuyu kaldırdım. Bu kadar insan uygun fiyata bilet alabilecekken hakkına girdin. Rize ve İstanbul'da TURSAB belgeli turizm acentesi tanıdıklarım var. Buralardan biletleri uygun fiyata alabiliyorum. Ayrıca personelin miles and smiles puanlarıyla aldığım biletler var. Olayın özü budur. Benim kullanıcım üzerinden kimse mağduriyet yaşamamıştır yaşamaz. Benim amacım milleri nakite çevirmek. Saygılar...

    Konuyu kilitleyin abi bu adamın benim konuma cevap yazmasını istemiyorum. Ne boş adamlar var ya efendi gibi muhabbet etmek varken bayram günü sinirimizi alt üst etti bir tane dengesiz ya.
  • 12-07-2022, 11:27:49
    #18
    Son paragrafını okuduktan sonra sana birşey yazmanın gereksiz olduğunu anladım..