Biletin faturasını alan kişiye kesiyorum. Ayrı forum kuralları gereği konu baltalamak yasak. Modlar gerekeni yapsın istenildiği takdirde gerekli evraklar sunulur. Böyle gereksiz insanlar dolu bu forum ya.
Konunuzu baltalamıyorum sadece sonradan oluşabilecek mağduriyetler için modları etiketledim teyidinizi onlara yaparsınız. Üslubuna dikkat et sen çok gerekli kişisin galiba