Eliteman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir kişi 1.5 yılda mağdur olmamış neden bahsediyorsun sen? Teneke bak işine...
Senin ne mahalle arkadaşınım ne de askerlik,
Seni daha önce uyarmıştım üslubun konusunda. kaç yaşına gelmişsin ama adam olamamışsın
Madem haklıydın modlar gelmeden neden konuyu kaldırdın? Haklılığını savunsana?
@BilalBayar; arkadaşı üslubundan dolayı 2 defa uyardım haddini aşan cümleler kullanıyor gereğinin yapılmasını istiyorum.