demir23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
personel indiriminden sadece çalışan ve 1.derece yakınları faydalanabiliyor. Siz nasıl thyde böyle birşey yapıyorsunuz?
yukarida gerekeni açikladiğimi düşünüyorum.