_taka adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Solana'da Meteora ile Pasif Gelir Elde Edin!
37
●1.804
- 29-07-2025, 21:40:49Örnek üzerinden gidelim;Skaylet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
SOL: 180 DOLAR olsun.
Siz, hem üste hem alta bir aralık ekleyeceksiniz.
Örneğin; diyorsunuz ki fiyat: 160-200 dolar arasında takılacak.
100 dolar + 100 dolarlık sol eklediniz havuza ve işleme başladı.
Fiyat yükseldikçe, sol'larınız dolara dönecek,
Fiyat düştükçe, dolarlarınız sol'a dönecek.
Ama aralıkta kaldığı sürece o kendi içinde takılacak.
Fiyat: 159.99 olduğu anda; pool'dan çıkacaksınız. Ve elinizde sallıyorum 198 dolarlık sol olacak. Başta 100 dolar + 100 dolarlık sol eklemiştiniz.
Fiyat 200.01 olduğu anda da pool'dan çıkacaksınız. Elinizde 202 dolar olacak.
+ Aralıkta kaldığınız sürece kazandığınız komisyon gelirleri olacak.
Aslında mesele; aralıkta en uzun süre kalarak komisyonları toplamak.
Örneğin; total 100 dolar yatırmışım. Komisyondan 50 dolar kazanmışım. Bir süre sonra pool'dan çıkıp elimde 80 dolar kalsa da sorun değil, çünkü komisyonu da ekleyinde 100 ile girip 130 ile çıkmışım diyebiliyorum.
Gibi gibi.. - 29-07-2025, 21:49:49Aslında stabil takılan coinler için güzel sistem,riski düşük, ayrıca ufak da olsa değişken koinler için risk alınabilir ufak bütçelerle arada bir. Deneyeceğim_taka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-07-2025, 22:13:29Burada bu paylaşımı görmek beni mutlu etti r10 da baya degen var anlaşılan
- 29-07-2025, 22:37:34"7/24 komisyon geliri elde edersiniz. " bu komisyon geliri solana ağı üzerinde solana kullanarak yapılan alım satımlardan elde edilen komisyon geliri değil mi hocam? bunu nasıl bize aktarıyorlar ki ben orayı anlayamadım
diyelim adam binancede al sat yaptı o adamın komisyonumu bana geliyor? - 29-07-2025, 23:57:03Bunun scriptleri var, ayrica meteora'da pool acip bunu takip etmek, hatta bunun copy tradingini yapmak bile kesinlikle pasif gelir degildir. Surekli arastirma ve takip gerektirir.
Solana ekosisteminde arbitraj botu haric gercek anlamda pasif gelir yok. Pumpfun, raydium, bonkfun uzerinde calisabilen 0 saniye ve 0 block gecikmeli copy trading bot kursaniz bile surekli kopyalayabileceginiz cuzdanlari arastirmak zorundasiniz, zarar eden cuzdanlari takip listesinden cikartmaniz gerekiyor. Arbitraj botlari pasif gelir olarak saaate 3 dolar, ayda yaklasik 2bin dolar kazandiriyor. Kazanclarin limitli olmasinin sebebi arbitraj yapacaginiz marketlerin fiyat dengesini bozmamak icin yapilan hesaplamadan kaynakli, yani tek seferde 2bin dolarlik arbitraj yapilamiyor, zaten o islemleri yapabilenler direkt solana node ve validator sahipleri. Ben su anda en hizli grpc baglantisina ve transaction rpc'sine sahip olmama ragmen belirli teknik limitlere takiliyorum. O yuzden bu alanda vakit kaybedip manuel islem yapmaya calismayin, mev bot, arbitraj bot, copy trading bot, bunlari kullanmiyorsaniz veya yazmiyorsaniz ugrasmayin, 10-20 dolara pool acip butun gun basinda bekleyip sonra 1 doalr fee kazanmak vakit kaybi. oneri niyetiyle bunlari yazdim. - 30-07-2025, 00:42:56Hocam hızlı transaction için hangi api yi önerirsiniz ? Bende python ile solana ağında sniper bir bot kodladım, axiom üstünden emirleri gönderiyor, pumpfun tokenler için, fakat çok komisyon kesiyor ? kendi sistemime entegre edebileceğim bir api varmı tavsiye ettiğin kullandığın. Teşekkürler.studiovats adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-07-2025, 01:07:21Binance değil. En basit tabirle; Solana'da havuzlar oluşturan sistemler mevcut. Jupiter gibi.. Oradaki işlemlerde komisyon kesiliyor ve siz o havuzda olduğunuz için komisyonun bir kısmı size geliyor diyebiliriz.SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle;studiovats adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"ayrica meteora'da pool acip bunu takip etmek, hatta bunun copy tradingini yapmak bile kesinlikle pasif gelir degildir. Surekli arastirma ve takip gerektirir."
Bu ifadenize hem katılıyorum hem katılmıyorum. Pasif gelirden kastım günlük çok ciddi emek harcamamaktı aslında ama pasif geliri tam anlamıyla karşılamıyor olabilir, haklısınız. Ama sallıyorum 100-300 dolar arasına solusdc için bir pool açarsanız günlük çok da vakit harcamanız gerekmiyor.
"Pumpfun, raydium, bonkfun uzerinde calisabilen 0 saniye ve 0 block gecikmeli copy trading bot kursaniz bile surekli kopyalayabileceginiz cuzdanlari arastirmak zorundasiniz, zarar eden cuzdanlari takip listesinden cikartmaniz gerekiyor."
Bunun konuyla alakası yok ama evet bu da başka bir konuda detaylarıyla tartışılabilir. Burada çok fazla cingözlük dönüyor çünkü.
"Arbitraj botlari pasif gelir olarak saaate 3 dolar, ayda yaklasik 2bin dolar kazandiriyor."
Burayı anlamadım. Kimin botundan bahsediyoruz?
"Ben su anda en hizli grpc baglantisina ve transaction rpc'sine sahip olmama ragmen belirli teknik limitlere takiliyorum. O yuzden bu alanda vakit kaybedip manuel islem yapmaya calismayin, mev bot, arbitraj bot, copy trading bot, bunlari kullanmiyorsaniz veya yazmiyorsaniz ugrasmayin"
%100 doğru.
"10-20 dolara pool acip butun gun basinda bekleyip sonra 1 doalr fee kazanmak vakit kaybi."
Burası sizin bakış açınıza göre değişir. İşlem miktarı ve gelir kişiden kişiye değişir.
Ben sadece platformu anlatmaya çalıştım. Siz 100bin dolarla pool açarsınız, ona göre bir gelir elde edersiniz. Kişisel burası aslında.
Konudan bağımsız çok fazla şeyden bahsetmişsiniz hocam ancak yine de güzel katkılar verdiniz, hatta arbbot'lar için de ayrı bir konu açıp tartışabiliriz.
Bonkfun falan denemedim ancak Pumpfun üzerinden güzel bir bot yazmıştım. https://pumpportal.fun/ burayı kullanmıştım yanlış hatırlamıyorsam.aLKaDraZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pumpfun'da token çıkar çıkmaz X birim alıp %10 üzerinde anında sat veya %5 altına düşerse anında sat tarzı şeyler denemiştim.
Ancak gün bazında bakınca total olarak zarara uğramıştım. Siz denedikten sonra tecrübelerinizi dinlemek isterim.