Bu hesaplamada aralık yok sanırsam.
Mesela sol fiyatı şuan 180 diyelim.
Siz 178-182 arasına 1000 dolar koyun. Es kaza 24 saat o aralıkta kalsın, çok ciddi getiri oluşacaktır.
Ama bizde o şans olmadığı için daha açık aralık kullanıyoruz ( :
Mesela anlık yüksel volume olan meme token gibilere girdiğinizde 20-30dk içerisinde 100 doları 300-500 dolar komisyon geliriyle kapatabiliyorsunuz.
Ama işler kötü giderse, coin tepetaklak olursa 100 dolarınız puff oluyor ( : Tecrübeyle sabit ( :
O nedenle daha stabil coinlere girmek ve düzenli pasif gelir elde etmek amaç olmalı. SOL-USDC gibi gibi..
Diyelim ki aralığın altına düştü paramız SOL mu oluyor hocam yanlış anlamadıysam, bu durumda zararda mı oluyoruz