Bondex Coin Çekme Sorunu
3
●72
- 19-06-2025, 08:57:00Arkadaşlar merhaba. Bilindiği gibi Bondex coin bir süre önce en büyük borsalar başta olmak üzere birçok borsada listelendi. Yaklaşık 3 yıldır Bondex uygulamasından kazdığım coinler var. Çekim de açılmış dediler. Ama ben bu kazandığım coinleri bir türlü çekemedim. Çekmeye çalıştığımda cüzdan tanımla diyor. Çıkan seçeneklerden metamusk ve diğer cüzdanların birçoğunu denedim. Ama çekimi yapmıyor hiçbir şekilde. Sizden ricam daha önce çekim yapan varsa adım adım yapılacak işlemleri yazabilir misiniz? Şimdiden teşekkürler.
- 19-06-2025, 10:15:50hocam bondexi bende yaptım ama bondex günlük açıyor yani topladıklarının hepsini çekemezsin. Saçmaladılar boşuna uğraştırdılar.myurtcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-06-2025, 10:23:15Bondex coin fiyatı 1 TL civarı çok düşük. Ben 350 coin kazmışım. O zaman hiç uğraşmayım. Binance destek veriyormuş şöyle böyle dediler zamanında. Pi'ye kızıyorduk pi bunlardan çok daha iyiymiş anlamış olduk.ergun818 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-06-2025, 10:25:16Kullanıcılarına böyle davranırlarsa çöp olur giderler.1 yıl boyunca günlük açılım verdikleri zaman direkt sildim uygulamayı.Sanki tanesi 100 dolar olmuşta günlük claim istiyorlar birde üstüne eth ağında claim yaptırıyorlarmyurtcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10 cent için 1 dolar fee çıkıyordu
)
10 cent için 1 dolar fee çıkıyordu
)