• 19-06-2025, 08:57:00
    #1
    Arkadaşlar merhaba. Bilindiği gibi Bondex coin bir süre önce en büyük borsalar başta olmak üzere birçok borsada listelendi. Yaklaşık 3 yıldır Bondex uygulamasından kazdığım coinler var. Çekim de açılmış dediler. Ama ben bu kazandığım coinleri bir türlü çekemedim. Çekmeye çalıştığımda cüzdan tanımla diyor. Çıkan seçeneklerden metamusk ve diğer cüzdanların birçoğunu denedim. Ama çekimi yapmıyor hiçbir şekilde. Sizden ricam daha önce çekim yapan varsa adım adım yapılacak işlemleri yazabilir misiniz? Şimdiden teşekkürler.
  • 19-06-2025, 10:15:50
    #2
    myurtcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhaba. Bilindiği gibi Bondex coin bir süre önce en büyük borsalar başta olmak üzere birçok borsada listelendi. Yaklaşık 3 yıldır Bondex uygulamasından kazdığım coinler var. Çekim de açılmış dediler. Ama ben bu kazandığım coinleri bir türlü çekemedim. Çekmeye çalıştığımda cüzdan tanımla diyor. Çıkan seçeneklerden metamusk ve diğer cüzdanların birçoğunu denedim. Ama çekimi yapmıyor hiçbir şekilde. Sizden ricam daha önce çekim yapan varsa adım adım yapılacak işlemleri yazabilir misiniz? Şimdiden teşekkürler.
    hocam bondexi bende yaptım ama bondex günlük açıyor yani topladıklarının hepsini çekemezsin. Saçmaladılar boşuna uğraştırdılar.
  • 19-06-2025, 10:23:15
    #3
    ergun818 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bondexi bende yaptım ama bondex günlük açıyor yani topladıklarının hepsini çekemezsin. Saçmaladılar boşuna uğraştırdılar.
    Bondex coin fiyatı 1 TL civarı çok düşük. Ben 350 coin kazmışım. O zaman hiç uğraşmayım. Binance destek veriyormuş şöyle böyle dediler zamanında. Pi'ye kızıyorduk pi bunlardan çok daha iyiymiş anlamış olduk.
  • 19-06-2025, 10:25:16
    #4
    myurtcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bondex coin fiyatı 1 TL civarı çok düşük. Ben 350 coin kazmışım. O zaman hiç uğraşmayım. Binance destek veriyormuş şöyle böyle dediler zamanında. Pi'ye kızıyorduk pi bunlardan çok daha iyiymiş anlamış olduk.
    Kullanıcılarına böyle davranırlarsa çöp olur giderler.1 yıl boyunca günlük açılım verdikleri zaman direkt sildim uygulamayı.Sanki tanesi 100 dolar olmuşta günlük claim istiyorlar birde üstüne eth ağında claim yaptırıyorlar 10 cent için 1 dolar fee çıkıyordu )