myurtcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bondex coin fiyatı 1 TL civarı çok düşük. Ben 350 coin kazmışım. O zaman hiç uğraşmayım. Binance destek veriyormuş şöyle böyle dediler zamanında. Pi'ye kızıyorduk pi bunlardan çok daha iyiymiş anlamış olduk.
Kullanıcılarına böyle davranırlarsa çöp olur giderler.1 yıl boyunca günlük açılım verdikleri zaman direkt sildim uygulamayı.Sanki tanesi 100 dolar olmuşta günlük claim istiyorlar birde üstüne eth ağında claim yaptırıyorlar 10 cent için 1 dolar fee çıkıyordu )