hocam bondexi bende yaptım ama bondex günlük açıyor yani topladıklarının hepsini çekemezsin. Saçmaladılar boşuna uğraştırdılar.
Bondex coin fiyatı 1 TL civarı çok düşük. Ben 350 coin kazmışım. O zaman hiç uğraşmayım. Binance destek veriyormuş şöyle böyle dediler zamanında. Pi'ye kızıyorduk pi bunlardan çok daha iyiymiş anlamış olduk.