• 13-12-2024, 10:49:13
    #1
    Arkadaşlar dün pointpay borsasında 525 dolar trx coin çekim talimatı verdim.Ne gelen var ne giden.Teknik sorun falan diyorlar.24 saat gecti.Bu borsa hacklendimi haberi olan varmi.Daha öncede çekim yapmıştım en geç 3 saatte çekim yapmıştım.24 saat gecti gelişme yok teknik sorun diyip duruyorlar

    https://exchange.pointpay.io/tr
  • 13-12-2024, 10:51:06
    #2
    Merakımdan soruyorum neden binance varken bu tür borsaları kullanıyorsunuz ?
  • 13-12-2024, 10:52:52
    #3
    Valx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merakımdan soruyorum neden binance varken bu tür borsaları kullanıyorsunuz ?
    Hocam aldığım coin burda ve mexc de vardı.Iki borsadan alıp satıyordum.3 saat gecikme bile çekimde uzun geldi şimdi 24 saat gecti
  • 13-12-2024, 11:14:17
    #4
    TON ağında USDT fee almıyor. Ağ dolu değilse TON kullanmanı tavsiye ederim.
  • 13-12-2024, 11:28:03
    #5
    nsrtyksl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TON ağında USDT fee almıyor. Ağ dolu değilse TON kullanmanı tavsiye ederim.
    Hocam ağ masrafından ziyade ileri atıp duruyorlar teknik sebep falan oyaliyorlar

    Türkçe gruba yazdım kimsede cevap yazmiyor
  • 13-12-2024, 12:03:16
    #6
    Genelde her borsanın bir durum sayfası vardır. Çalışan, bakımda olan yada durdurulan ağları listeler. Bu sayfayı görüntüleyebiliyorsanız durumu buradan takip edebilirsiniz. Şayet ağ ile alakalı bir sorun yoksa firma dürüst davranmıyor demektir. Ağ ile alakalı çalışma varsa maalesef süreyi bekleyeceksiniz maalesef.