Konu
Pointpay borsasi çekim yapamadim
13-12-2024, 11:28:03
#5
kampanyasozluk
nsrtyksl adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
TON ağında USDT fee almıyor. Ağ dolu değilse TON kullanmanı tavsiye ederim.
Hocam ağ masrafından ziyade ileri atıp duruyorlar teknik sebep falan oyaliyorlar
Türkçe gruba yazdım kimsede cevap yazmiyor