Arkadaşlar dün pointpay borsasında 525 dolar trx coin çekim talimatı verdim.Ne gelen var ne giden.Teknik sorun falan diyorlar.24 saat gecti.Bu borsa hacklendimi haberi olan varmi.Daha öncede çekim yapmıştım en geç 3 saatte çekim yapmıştım.24 saat gecti gelişme yok teknik sorun diyip duruyorlar
https://exchange.pointpay.io/tr