Kripto Dakikalikta indikator tavsiyesi arıyorum
16
●384
- 11-06-2024, 22:27:15Çok teşekkür ederim hocam hemen bakıyorum, vadeli mi spot mu kullaniyorsunuz 15-30 da hangi indikatör kullanıyorsunuz tecrübelerinizi aktardığınız için sağ olunErik Bilişim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-06-2024, 22:31:16Ben vadelide 50k batırdım çıktım.Nakrufian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uzmanlar çok bilen insanlar bile önermiyor. Siz de girmeyin. Kumar çünkü, istersen en iyisi ol indikatörler net sonuç vermiyor ve kazanma hırsı ile batıyosun. Vadelide kazanmak zor kral kumar gibi kazanıp bidaha girmemek lazım kazandım demek icin. - 11-06-2024, 22:32:42Doğru kralım haklısın, vadeliye bulaşmamak lazım kesinlikle.. çok riskli. Spot en temizi.. kaybın için üzüldüm bayağı kaybetmişsin üstadErik Bilişim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-06-2024, 22:34:27Kısa vadeli al satlarda 15-30dk Pivot Standartları indikatörünü kullanıyorum, kısa vadeli tepki bölgelerini destek direncleeri belirler güzeldir.Nakrufian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-06-2024, 22:36:14Çok teşekkür ederim şimdi bakıyorum açıp merak ettimcryptexio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-06-2024, 22:43:08
- 11-06-2024, 22:50:28Çok teşekkür ederim ayarlayayim ama öncesinde hocam pivot standart yazınca birçok indikator çıkıyor tam olarak hangisini kullanıyorsunuz acabacryptexio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

