cryptexio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Indikatörde ayarlarım bu şekilde.


Çok teşekkür ederim ayarlayayim ama öncesinde hocam pivot standart yazınca birçok indikator çıkıyor tam olarak hangisini kullanıyorsunuz acaba