Nakrufian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok teşekkür ederim hocam hemen bakıyorum, vadeli mi spot mu kullaniyorsunuz 15-30 da hangi indikatör kullanıyorsunuz tecrübelerinizi aktardığınız için sağ olun
Ben vadelide 50k batırdım çıktım.

Uzmanlar çok bilen insanlar bile önermiyor. Siz de girmeyin. Kumar çünkü, istersen en iyisi ol indikatörler net sonuç vermiyor ve kazanma hırsı ile batıyosun. Vadelide kazanmak zor kral kumar gibi kazanıp bidaha girmemek lazım kazandım demek icin.