Erik Bilişim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben vadelide 50k batırdım çıktım.

Uzmanlar çok bilen insanlar bile önermiyor. Siz de girmeyin. Kumar çünkü, istersen en iyisi ol indikatörler net sonuç vermiyor ve kazanma hırsı ile batıyosun. Vadelide kazanmak zor kral kumar gibi kazanıp bidaha girmemek lazım kazandım demek icin.
Doğru kralım haklısın, vadeliye bulaşmamak lazım kesinlikle.. çok riskli. Spot en temizi.. kaybın için üzüldüm bayağı kaybetmişsin üstad