• 01-06-2024, 15:12:19
    #19
    abdlkrm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bir usd yatırdım diyorsunuz birde notcoin.
    eğer ki notcoin yatırdıysanız ve ulaşmadıysa ve doğru hesaba attığınıza eminseniz destek ile görüşün. Resim atar mınız
    Şöyle dolar ile notcoin almaya çalıştım
    Öyle anlatayım en iyisi
  • 01-06-2024, 15:19:41
    #20
    ismailyldz0042 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şöyle dolar ile notcoin almaya çalıştım
    Öyle anlatayım en iyisi
    Siz binanceye notcoin mi gönderdiniz usdt mi onu söyleyin
  • 01-06-2024, 15:22:32
    #21
    abdlkrm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz binanceye notcoin mi gönderdiniz usdt mi onu söyleyin
    Şöyle diyim
    Telegram cuzdanimda dolar vardı
    Binanceden de notcoin almak istedim

    Binanceden notcoin adresini kopyalayıp
    Telegramdan USD gönderden den
    O adresi yapıştırdım , sonra Memo girdim , telegram cüzdanı adresi buldu onay verdim
    .. telegram bildirim gönderdi işleminiz gerçekleşmiştir diye ... Ama binancede 1 hafta olmadi ama yakın 1 haftaya hala geçmedi ...
    Şimdi ben işlemlerde hata mı yaptım yoksa
    Ton ağı üzerinden gönderdim o yüzden mi oldu ???
  • 01-06-2024, 16:06:10
    #22
    ismailyldz0042 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şöyle diyim
    Telegram cuzdanimda dolar vardı
    Binanceden de notcoin almak istedim

    Binanceden notcoin adresini kopyalayıp
    Telegramdan USD gönderden den
    O adresi yapıştırdım , sonra Memo girdim , telegram cüzdanı adresi buldu onay verdim
    .. telegram bildirim gönderdi işleminiz gerçekleşmiştir diye ... Ama binancede 1 hafta olmadi ama yakın 1 haftaya hala geçmedi ...
    Şimdi ben işlemlerde hata mı yaptım yoksa
    Ton ağı üzerinden gönderdim o yüzden mi oldu ???
    Hocam binanceden notcoin almak için usd gönderdim i boşverin.
    Siz binanceye usdt yollamışsınız ton ağından.
    Binanceye usdt ton ağında yatırma yok. O yüzden onlar çöp oldu eğerki binanceye ton ağında usdt desteklerse o zaman alabilirsiniz coinlerininizi.
    Siz kalkıp neden usdt göndermeye çalıştığınız da notcoin yatır seçeneğindeki ağa gönderiyoraunuz ki
  • 01-06-2024, 17:37:32
    #23
    abdlkrm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam binanceden notcoin almak için usd gönderdim i boşverin.
    Siz binanceye usdt yollamışsınız ton ağından.
    Binanceye usdt ton ağında yatırma yok. O yüzden onlar çöp oldu eğerki binanceye ton ağında usdt desteklerse o zaman alabilirsiniz coinlerininizi.
    Siz kalkıp neden usdt göndermeye çalıştığınız da notcoin yatır seçeneğindeki ağa gönderiyoraunuz ki
    O an bastım ne biliyim işte acelem vardı başka işte alel acele gönderdim salak gibi