abdlkrm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam binanceden notcoin almak için usd gönderdim i boşverin.
Siz binanceye usdt yollamışsınız ton ağından.
Binanceye usdt ton ağında yatırma yok. O yüzden onlar çöp oldu eğerki binanceye ton ağında usdt desteklerse o zaman alabilirsiniz coinlerininizi.
Siz kalkıp neden usdt göndermeye çalıştığınız da notcoin yatır seçeneğindeki ağa gönderiyoraunuz ki
O an bastım ne biliyim işte acelem vardı başka işte alel acele gönderdim salak gibi