ismailyldz0042 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şöyle diyim
Telegram cuzdanimda dolar vardı
Binanceden de notcoin almak istedim

Binanceden notcoin adresini kopyalayıp
Telegramdan USD gönderden den
O adresi yapıştırdım , sonra Memo girdim , telegram cüzdanı adresi buldu onay verdim
.. telegram bildirim gönderdi işleminiz gerçekleşmiştir diye ... Ama binancede 1 hafta olmadi ama yakın 1 haftaya hala geçmedi ...
Şimdi ben işlemlerde hata mı yaptım yoksa
Ton ağı üzerinden gönderdim o yüzden mi oldu ???
Hocam binanceden notcoin almak için usd gönderdim i boşverin.
Siz binanceye usdt yollamışsınız ton ağından.
Binanceye usdt ton ağında yatırma yok. O yüzden onlar çöp oldu eğerki binanceye ton ağında usdt desteklerse o zaman alabilirsiniz coinlerininizi.
Siz kalkıp neden usdt göndermeye çalıştığınız da notcoin yatır seçeneğindeki ağa gönderiyoraunuz ki