Bence hiçbir şey yaşamadık. Marjin işlem açmak başlı başına delilik. Spottan satın alan bir insan hiçbir şey yaşamadı. Sadece günlerdir süren yükselişten kazanç sağladı.
Sözüm meclisten dışarı, trendi tahmin etmeye çalışmak çok büyük risktir. Genele bak, trendin tersine alım veya satım yapma yeterli
Bence hiçbir şey yaşamadık. Marjin işlem açmak başlı başına delilik. Spottan satın alan bir insan hiçbir şey yaşamadı. Sadece günlerdir süren yükselişten kazanç sağladı.
Sözüm meclisten dışarı, trendi tahmin etmeye çalışmak çok büyük risktir. Genele bak, trendin tersine alım veya satım yapma yeterli
Hocam oranlara bakma yahu. x50 kaldıraçla 1000 dolarlık açmadım. 100 dolarlık işlem bu görünen. Genel kasanın 40ta biri gibi düşün. Spot tarafında sepetim zaten var. Yüksek kaldıraç, yüksek giriş elbette delilikten başka birşey değil.
Shortcularıda longcularıda çok pis patlatıyorlar bu gece. Bakalım seneler sonunda 100.000 hayali gerçekleşecek mi önümüzdeki günlerde merak ediyorum, uzaktan seyrediyorum.