rivy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence hiçbir şey yaşamadık. Marjin işlem açmak başlı başına delilik. Spottan satın alan bir insan hiçbir şey yaşamadı. Sadece günlerdir süren yükselişten kazanç sağladı.

Sözüm meclisten dışarı, trendi tahmin etmeye çalışmak çok büyük risktir. Genele bak, trendin tersine alım veya satım yapma yeterli
Hocam oranlara bakma yahu. x50 kaldıraçla 1000 dolarlık açmadım. 100 dolarlık işlem bu görünen. Genel kasanın 40ta biri gibi düşün. Spot tarafında sepetim zaten var. Yüksek kaldıraç, yüksek giriş elbette delilikten başka birşey değil.