Bence hiçbir şey yaşamadık. Marjin işlem açmak başlı başına delilik. Spottan satın alan bir insan hiçbir şey yaşamadı. Sadece günlerdir süren yükselişten kazanç sağladı.
Sözüm meclisten dışarı, trendi tahmin etmeye çalışmak çok büyük risktir. Genele bak, trendin tersine alım veya satım yapma yeterli