• 02-07-2023, 06:39:54
    #1
    İçeride airdrop zamanı kazandığım bir kısmını çekip bir kısmını bitcoin düştüğü için çekmediğim 60 dolara yakın bitcoinim var. Şirket iflas etmiş okuduğuma göre. Ne müşteri hizmetleri var ne başka bir şey. Paramı çekmek istiyorum. Konu hakkında bilgisi olan var mı? Nasıl çekebilirim kime ulaşabilirim?
  • 02-07-2023, 10:38:40
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Geçmiş olsun, çekemezsiniz hocam
  • 02-07-2023, 14:46:48
    #3
    borsa tekrar açılmadan çekemezsiniz hocam. çok uzun bir süreç olacaktırç
  • 02-07-2023, 15:23:03
    #4
    oflibaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    borsa tekrar açılmadan çekemezsiniz hocam. çok uzun bir süreç olacaktırç
    Yani o kadar kişi vardır mağdur olan bu parayı ödemeleri gerekmez mi? İlla bie yolu vardır ama hiç bir şey bulamoyorum lntetnette. Twitter üzerinden de yazdım dönüş yok hiç.
    oflibaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    borsa tekrar açılmadan çekemezsiniz hocam. çok uzun bir süreç olacaktırç
    İflas etmiş bir şirket tekrar açılır mı belli değil. Ama alacaklılara bir an önce ödeme yapması gerekiyor. Baya uzun süre olmuş. Amerika'daki mahkemelere mail falan atsam ingilizce işe yarar mı acaba?