borsa tekrar açılmadan çekemezsiniz hocam. çok uzun bir süreç olacaktırç
Yani o kadar kişi vardır mağdur olan bu parayı ödemeleri gerekmez mi? İlla bie yolu vardır ama hiç bir şey bulamoyorum lntetnette. Twitter üzerinden de yazdım dönüş yok hiç.
borsa tekrar açılmadan çekemezsiniz hocam. çok uzun bir süreç olacaktırç
İflas etmiş bir şirket tekrar açılır mı belli değil. Ama alacaklılara bir an önce ödeme yapması gerekiyor. Baya uzun süre olmuş. Amerika'daki mahkemelere mail falan atsam ingilizce işe yarar mı acaba?