İçeride airdrop zamanı kazandığım bir kısmını çekip bir kısmını bitcoin düştüğü için çekmediğim 60 dolara yakın bitcoinim var. Şirket iflas etmiş okuduğuma göre. Ne müşteri hizmetleri var ne başka bir şey. Paramı çekmek istiyorum. Konu hakkında bilgisi olan var mı? Nasıl çekebilirim kime ulaşabilirim?