• 24-06-2023, 17:40:28
    #1
    Selamlar hocalarım, şu an Bitcoin almak mantıklı mı?
  • 24-06-2023, 17:44:04
    #2
    Üyeliği durduruldu
    şuanda çok pump durumunda olduğunu düşünüyorum bir süredir hiç durmadan yükseliş evresinde ben bir düzeltme bekliyorum, alt coin olarak ben ergo tutuyorum bu projeyi araştrabilirsin ileriye dönük güzel bir proje
  • 24-06-2023, 17:45:44
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Hayır bence değil, yine faiz kararı var. Bunun sonucunda yine düşebilir. İleriye dönük bence çok büyük bir sıkıntı çıkmazsa bunuda bilemeyiz Rusya da darbe olayları vs vs. Bu tarz sıkıntılar büyüyerek devam etmezse yeni bir virüs furyası başlamazsa alınabilir. Bunları öngörmekte zor
  • 24-06-2023, 17:46:38
    #4
    tezajansmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şuanda çok pump durumunda olduğunu düşünüyorum bir süredir hiç durmadan yükseliş evresinde ben bir düzeltme bekliyorum, alt coin olarak ben ergo tutuyorum bu projeyi araştrabilirsin ileriye dönük güzel bir proje
    Teşekkür ederim hocam
    Alihandroo16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır bence değil, yine faiz kararı var. Bunun sonucunda yine düşebilir. İleriye dönük bence çok büyük bir sıkıntı çıkmazsa bunuda bilemeyiz Rusya da darbe olayları vs vs. Bu tarz sıkıntılar büyüyerek devam etmezse yeni bir virüs furyası başlamazsa alınabilir. Bunları öngörmekte zor
    Anladım hocam, teşekkür ederim
  • 24-06-2023, 17:47:48
    #5
    31k dolara gidiyor, 29'un altına salması muhtemel. Şu an almak mantıklı değil.
    • KeremArtan
    KeremArtan bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 24-06-2023, 17:48:27
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    31k dolara gidiyor, 29'un altına salması muhtemel. Şu an almak mantıklı değil.
    Teşekkürler hocam.
  • 24-06-2023, 17:51:20
    #7
    12k üstünde alınan her btc mantıksızdır. Eğer balina değilseniz tabi
  • 24-06-2023, 17:52:10
    #8
    Bence 31800$ üstünde hafta kapatmalı. Tekrar düşmedikçe alt coin rallisi de başlar. Bu bölgedeki en önemli fiyat 31800$.
  • 24-06-2023, 17:55:44
    #9
    AzveNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    12k üstünde alınan her btc mantıksızdır. Eğer balina değilseniz tabi
    teşekkürler.
    phpc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence 31800$ üstünde hafta kapatmalı. Tekrar düşmedikçe alt coin rallisi de başlar. Bu bölgedeki en önemli fiyat 31800$.
    Teşekkür ederim hocam.