AzveNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
12k üstünde alınan her btc mantıksızdır. Eğer balina değilseniz tabi
teşekkürler.
phpc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence 31800$ üstünde hafta kapatmalı. Tekrar düşmedikçe alt coin rallisi de başlar. Bu bölgedeki en önemli fiyat 31800$.
Teşekkür ederim hocam.