şuanda çok pump durumunda olduğunu düşünüyorum bir süredir hiç durmadan yükseliş evresinde ben bir düzeltme bekliyorum, alt coin olarak ben ergo tutuyorum bu projeyi araştrabilirsin ileriye dönük güzel bir proje
Teşekkür ederim hocam
Hayır bence değil, yine faiz kararı var. Bunun sonucunda yine düşebilir. İleriye dönük bence çok büyük bir sıkıntı çıkmazsa bunuda bilemeyiz Rusya da darbe olayları vs vs. Bu tarz sıkıntılar büyüyerek devam etmezse yeni bir virüs furyası başlamazsa alınabilir. Bunları öngörmekte zor
Anladım hocam, teşekkür ederim