• 25-05-2023, 02:39:01
    #1
    Kısa öz anlatım;
    Tradingview hesabı açıyorsunuz. Ondan sonra BTCUSDT grafiği açıyorsunuz.
    Rsi indikatörünü grafiğe ekliyorsunuz.
    Rsi indikatöründeki sarı hareketli ortalamayı devre dışı bırakıyorsunuz rsi ayarlarından.
    Sonra 30 70 seviyelerinin çizgilerini belirgin yapıyorsunuz.
    Sonra rsi çizgisinin rengini değiştiriyorsunuz. Grafik arka planınız beyaz ise rsi çizgisini siyah, Grafik arka planınız siyah ise rsi çizgisini beyaz yapıyorsunuz.

    Ayarlar bukadar.

    Ondan sonra rsi ye alarm kuruyorsunuz. Rsi çizgsi 30un altına düşerse, çubuk kapanışı olarak, günlük grafikte, bu şekilde alarm kuruyorsunuz.
    Günlük grafik yüksek zamanlı grafik olduğu için (High Time Frime). Rsi günlükte kolay kolay 30un altına düşmüyor.
    Düştüğü vakit ise ciddi düşüşlerin olduğu zamanda düşüyor.

    Diyelim ki şimdi btc fiyatı 15 bin dolara düştü ve rsi 30un altına düştü alarmınız çaldı.
    Tabiki hemen işlem açmıyorsunuz.
    Rsi 30un altına düşmesi demek, İşlem açmanızın zamanının geldiği anlamına gelir.
    Başka stratejiler yöntemler ile birlikte burdan doğru yerden işlem açabiliyor anlamına geliyor bu stratejim.
    Bu strateji daha çok spotta alım için uygundur.

    Tabiki yatırım tavsiyesi değildir.

    Ve alarm kurarken, size alarm çaldığında mail gelecek şekilde alarm kuruyorsunuz.
    Telefonunuzda Tradingview uygulaması yüklü ise size bildirim düşmesi için bildirim seçeneğinide işaretliyorsunuz.
    Çok değerli bir stratejidir bu.
    Önden gelecek sorulara şimdiden cevap vereyim.
    Saatlik grafikte mesela rsi 30un çok altına düşebilir 8 10 rsi seviyesine kadar düştüğüde olmuştur.
    Ama günlük grafik büyük zaman dilimi olduğu için kolay kolay 30un dahi altına düşmez.

    Şimdi size düşen backtest yapmak. Grafikte geçmiş zaman mumlara bakıp nerde çalışmış, nerde çalışmamış. Çalışmamış ise neden çalışmamış.
    Tüm olasılıkları bulmak kalıyor.
  • 25-05-2023, 02:43:22
    #2
    Bu strateji long için mi uygun short için mi hocam
  • 25-05-2023, 02:44:42
    #3
    kaymag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu strateji long için mi uygun short için mi hocam
    Ne long için nede short için.
    Orta uzun vade spot alım için uygun.
  • 25-05-2023, 02:47:22
    #4
    rsi yanıltıcı aslında birde şöyle bir durum var günlük grafik ve rsi birleşimi aşırı uzun vade alım satım demektir.
  • 25-05-2023, 02:51:12
    #5
    ozymoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rsi yanıltıcı aslında birde şöyle bir durum var günlük grafik ve rsi birleşimi aşırı uzun vade alım satım demektir.
    Zaten günlük al satta kim para kazanmışta biz kazanalım.
    En iyi kazançlar spotta doğru zamanlarda alımda olur.

    Her 30 altına düşmesi tabiki garanti sinyal değil. Ama sinyal bölgesi demek anlamına gelebilir




  • 25-05-2023, 02:55:10
    #6
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten günlük al satta kim para kazanmışta biz kazanalım.
    En iyi kazançlar spotta doğru zamanlarda alımda olur.

    Her 30 altına düşmesi tabiki garanti sinyal değil. Ama sinyal bölgesi demek anlamına gelebilir




    Kısa vade beklentin yoksa avax al bekle derim şuanki fiyatı komik eğer düşüş gelirse 2 partide o zaman al 2025'e kadar bekle en az 20x garanti derim. 4 parçalı alım yapıcam bende uzun vade için. Trade sürekli yapıyorum zaten.
  • 25-05-2023, 02:58:11
    #7
    ozymoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kısa vade beklentin yoksa avax al bekle derim şuanki fiyatı komik eğer düşüş gelirse 2 partide o zaman al 2025'e kadar bekle en az 20x garanti derim. 4 parçalı alım yapıcam bende uzun vade için. Trade sürekli yapıyorum zaten.
    Ben zaten malda yakalandım 2 yıl önce halen bekliyorum yükselmesini.
    Bende Cake coin var. 2 yıl önce pek grafikten anlamıyordum.
    Şuan kendimi epey geliştirdim. Birdahaki boğada satacağım. Yada mini boğada.
    Bakacam artık duruma göre.
    Ama Aralık 2023e kadar yükselsede satamıcam. Stake kazancı için kilitledim coinleri.
  • 25-05-2023, 03:22:41
    #8
    ozymoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kısa vade beklentin yoksa avax al bekle derim şuanki fiyatı komik eğer düşüş gelirse 2 partide o zaman al 2025'e kadar bekle en az 20x garanti derim. 4 parçalı alım yapıcam bende uzun vade için. Trade sürekli yapıyorum zaten.
    Dostum üzgünüm ama avax bir daha asla eski fiyatını görmeyecek boşuna bekleme. Çöp chainden başka bir şey değil şuan. Web3 tarafını kullanıyor musun yada bir fikrin var mı bilmiyorum ama avax ağını kullanan kullanıcı bile kalmadı doğru düzgün. Ağlar gelişiyor değişiyor, avax'ın boğa gördüğü sezonda sayılı ağ vardı ve fiyat yükseldi. Şimdi çok daha sağlam rakipler var. Sana muhalefet olsun yada sen bana ol diye bu yorumu yapmıyorum. Sağlam bir web3 kullanıcısı olarak bu yorumu yapıyorum yine de kendin araştırırsın.

    Ek olarak gördüğü boğa zamanından beri100 milyon supply daha eklendi üzerine, her ay düzenli cliffleri var. Bunu lineer olarak alırsan günlük 100k AVAX dolaşıma ekleniyor. Muhtemelen bir daha ki boğaya, supply önceki supply'ına göre 1x artmış olacak. Yani sadece eski fiyatını görmesi için bile artık 1x daha fazla para girmesi demek. Avax tarih oldu. Yeni teknolojilere L2 ve ZKlara odaklanın.
  • 25-05-2023, 03:34:12
    #9
    PaLaCoRDa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum üzgünüm ama avax bir daha asla eski fiyatını görmeyecek boşuna bekleme. Çöp chainden başka bir şey değil şuan. Web3 tarafını kullanıyor musun yada bir fikrin var mı bilmiyorum ama avax ağını kullanan kullanıcı bile kalmadı doğru düzgün. Ağlar gelişiyor değişiyor, avax'ın boğa gördüğü sezonda sayılı ağ vardı ve fiyat yükseldi. Şimdi çok daha sağlam rakipler var. Sana muhalefet olsun yada sen bana ol diye bu yorumu yapmıyorum. Sağlam bir web3 kullanıcısı olarak bu yorumu yapıyorum yine de kendin araştırırsın.

    Ek olarak gördüğü boğa zamanından beri100 milyon supply daha eklendi üzerine, her ay düzenli cliffleri var. Bunu lineer olarak alırsan günlük 100k AVAX dolaşıma ekleniyor. Muhtemelen bir daha ki boğaya, supply önceki supply'ına göre 1x artmış olacak. Yani sadece eski fiyatını görmesi için bile artık 1x daha fazla para girmesi demek. Avax tarih oldu. Yeni teknolojilere L2 ve ZKlara odaklanın.
    "Yeni teknolojilere L2 ve ZKlara odaklanın."
    L2 ve ZK nedir?