Kısa vade beklentin yoksa avax al bekle derim şuanki fiyatı komik eğer düşüş gelirse 2 partide o zaman al 2025'e kadar bekle en az 20x garanti derim. 4 parçalı alım yapıcam bende uzun vade için. Trade sürekli yapıyorum zaten.
Ben zaten malda yakalandım 2 yıl önce halen bekliyorum yükselmesini.
Bende Cake coin var. 2 yıl önce pek grafikten anlamıyordum.
Şuan kendimi epey geliştirdim. Birdahaki boğada satacağım. Yada mini boğada.
Bakacam artık duruma göre.
Ama Aralık 2023e kadar yükselsede satamıcam. Stake kazancı için kilitledim coinleri.