PaLaCoRDa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum üzgünüm ama avax bir daha asla eski fiyatını görmeyecek boşuna bekleme. Çöp chainden başka bir şey değil şuan. Web3 tarafını kullanıyor musun yada bir fikrin var mı bilmiyorum ama avax ağını kullanan kullanıcı bile kalmadı doğru düzgün. Ağlar gelişiyor değişiyor, avax'ın boğa gördüğü sezonda sayılı ağ vardı ve fiyat yükseldi. Şimdi çok daha sağlam rakipler var. Sana muhalefet olsun yada sen bana ol diye bu yorumu yapmıyorum. Sağlam bir web3 kullanıcısı olarak bu yorumu yapıyorum yine de kendin araştırırsın.

Ek olarak gördüğü boğa zamanından beri100 milyon supply daha eklendi üzerine, her ay düzenli cliffleri var. Bunu lineer olarak alırsan günlük 100k AVAX dolaşıma ekleniyor. Muhtemelen bir daha ki boğaya, supply önceki supply'ına göre 1x artmış olacak. Yani sadece eski fiyatını görmesi için bile artık 1x daha fazla para girmesi demek. Avax tarih oldu. Yeni teknolojilere L2 ve ZKlara odaklanın.
"Yeni teknolojilere L2 ve ZKlara odaklanın."
L2 ve ZK nedir?